wtorek, 24 sierpnia 2010

Szkoła

Wczoraj (poniedziałek) pojechałam z Jay'em i Abby kupić kartę sim do mojego telefonu. Tak więc mam swój amerykański numer w sieci GCI. Dodali mnie do swojego "planu", tak więc mogę dzwonić do nich za darmo. W przyszłym miesiącu dokupimy jeszcze "texting", czyli po prostu będę miała dużo smsów do wykorzystania. Następnie pojechaliśmy do szkoły wybrać przedmioty, byliśmy trochę wcześnie, więc Abby pokazała mi szkołę. Później przyjechała Julie i poszliśmy na spotkanie z Frankiem, czyli kimś kto dobiera nam przedmioty itd. Poznałam Shiote, który też jest z CCI, więc mamy tą samą koordynatorkę. Po szkole poszliśmy kupić wszystko co potrzebne będzie w szkole i na kręgle. Później znów poszłyśmy się z Abby powspinać. Wieczorem oglądnęłyśmy do końca Remember Me.
Tu są rozstawione stoliki przy których jemy lunche


Host dad


Abby


A dziś był pierwszy dzień szkoły! Mój plan to:
American History
Am Lit/ Comp
French 4
Acting Company
Spanish 2
Algebra 2/ Trig, ale nie wiem czy nie zmieni się na Algebra 2
Każda lekcja to period. Więc pierwsza lekcji to period 1, a 2 to 2 itd.
W poniedziałki i piątki mamy wszystkie 6 periods, a we wtorek tylko 3,4,5,6; w środe 1,2,5,6 i w czwartek 1,2,3,4.
Najfajniejszą lekcją jak dotąd było acting company!
Wszyscy, którzy dowiadują się, że jestem z Polski i że jestem wymieńcem mówią: Oh It's cool, oh sweet, oh is it cold there? Śmiać mi się czasem chce!
Nauczyłam się otwierać swój locker, co nie jest takie łatwe. Najpierw musisz parę razy pokręcić, aby się wyzerowało, następnie kręcąc w prawo przejść przez 0 do 2, potem w lewo minąć zero i dojść do 32 i potem w prawo znowu minąć zero i dojść do 38! Miałam też godzinny lunch.
Najtrudniejszą lekcją dziś była algebra, bo nie rozumiałam, co Pan Colleman mówił, ale znalazłam w mojej książce mającej ok 1200 stron meaning of the symbols, więc teraz jestem mądrzejsza :D
Po szkole pojechałyśmy na ściankę, potem pizza i homework na algebre.

1 komentarz:

  1. BOSHH JAK SUPER !!
    SERDECZNIE POZDRAWIAM !!
    MI TU 1,5 dnia zostało :D
    grrr
    Marlena

    OdpowiedzUsuń