czwartek, 21 października 2010

krótka notka + zdjęcia

All I really need to know I learned in kindergarten skończyło się w zeszłą sobotę. 4 występ był chyba najgorszy, bo popełniliśmy dużo błędów, ale widownia nawet nie zauważyła. W piątek po występie pojechaliśmy w prawie 30 osób na pizze, a w sobotę mieliśmy cast party! 3 ogromne stoły jedzenia, które rodzice członków obsady przygotowali. Trochę muzyki, trochę tańca i potem gry, a na samym końcu wszyscy mówili jakie mają najlepsze wspomnienia z tej sztuki. Ten tydzień był stosunkowo normalnym tygodniem z wyjątkiem tego ze w szkole byłam tylko 3 razy. Poniedziałek był dniem wolnym z powodu Alaska Day, wtorek, środa i czwartek byłam w szkole. W środę po szkole nareszcie otrzymałam paczkę z Polski, na którą czekałam jakieś 1,5 miesiąca! I byłam na koncercie chóru szkolnego! Mega profesjonalne! jak wszystko zresztą. W czwartek wzięłam trochę słodyczy polskich do szkoły i miałam debatę podczas Am. Lit. Debatę do której każdy przygotowywał się przez ponad 1,5 tygodnia. Jutro ( piątek) o godzinie 5:45 rano muszę być w porcie, skąd odpłyniemy ogromnym statkiem do Haines- miasteczko na północ od Juneau. Spędzę tam weekend biorąc udział w konkursie - DDF (drama & debate & forensic). Moja szkoła bierze udzial tylko w drama i debate. Podróż tam trwa jakieś 5 godzin więc na statku będziemy się dalej przygotowywać, bo moja grupa reader's theatre sie troche zmienila i musimy zaczac od nowa + musze jeszcze popracować nad monologiem.

Ah no i oczywiście nie obyło się bez alarmu przeciwpożarowego w tym tygodniu! Musimy wyjść ze szkoły, a na dworze zimno!!

Przygotowania do pierwszego występu - Abby, Shanae'a i ja

Po lewej Rochelle, a w środku Aria( z nią przygotowałam duet na DDF)


Macrina i ja


ja i Angela

Fisher(chłopak Abby) i Aaron

Róże, które dostałam (tak wiem nie obróciłam)

Długo wyczekiwana paczka z Polski

widok z okna w środe

widok z okna w czwartek - widzicie różnice w ilości śniegu? 


a to mój nowy obrazek na ścianie - pocztówki, które dostałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz